Յարգելի պարոն նախարար,
Երեւան քաղաքը հեղեղուած է ԲՈՒՀ-ական գրաւորների վաճառքով զբաղուող
referat.am եւ նմանօրինակ այլ կայքերի գովազդային վահանակներով եւ յայտարարութիւններով:
Մեր այն հարցմանը, թէ ՀՀ Կրթութեան եւ Գիտութեան նախարարութիւնը ունի՞ որեւէ դիրքորոշում այդ գովազդների վերաբերեալ, նախարարութեան թէժ գիծը տուել է բացասական պատասխան՝ նկատի ունենալով, որ գովազդը չի խախտում ՀՀ օրէնքը:
Այսինքն, ստացւում է, որ քաղաքում
բացէ ի բաց գովազդւում են գրագողութիւն սատարող եւ դրա արդիւնքները վաճառքի
հանող կայքեր, իսկ ՀՀ Կրթութեան եւ Գիտութեան նախարարութիւնը ոչինչ չի
անում՝ դրանց գործունէութեան, առաւել եւս՝ գովազդի դէմ միջոցներ ձեռնարկելու
վերաբերեալ:Մեր այն հարցմանը, թէ ՀՀ Կրթութեան եւ Գիտութեան նախարարութիւնը ունի՞ որեւէ դիրքորոշում այդ գովազդների վերաբերեալ, նախարարութեան թէժ գիծը տուել է բացասական պատասխան՝ նկատի ունենալով, որ գովազդը չի խախտում ՀՀ օրէնքը:
Միանշանակ է, որ գրագողութիւնը, ինչպէս նաեւ ակադեմիական անազնուութեան այլ ձեւերը, կործանարար են թէ՛ կրթական եւ թէ՛ գիտական ոլորտի համար: Վաճառքի հանուած գրաւոր աշխատանքների գնորդները բարեյաջող աւարտում են ԲՈՒՀ-երը, գիտական աստիճաններ եւ կոչումներ ստանում՝ ի չիք դարձնելով բարեխիղճ դասախօսների աշխատանքը: Արդիւնքում վարկաբեկւում է մեր երկրի կրթական համակարգն ընդհանրապէս: Եթէ հնարաւոր է գովազդել եւ իրականացնել ակադեմիական աշխատանքների առուծախը, ապա կրթական ասպարէզում ազնուութիւն ապահովելուն ուղղուած մեր ջանքերը աչքակապութիւն են:
Սոյնով դիմում ենք Ձեզ՝ ակադեմիական անազնուութիւն տարածող կազմակերպութիւնների գործունէութեանը ուշադրութիւն դարձնելու, եւ դրանց գովազդի դէմ պայքարի մէջ մեր կողքին կանգնելու խնդրանքով:
Յարգանքով՝
ՀՀ տարբեր ԲՈՒՀ-երի դասախօսներ
Արթուր Աւանեսով,
Վահրամ Դանիէլեան,
Սիրանոյշ Դվոյեան,
ՀՀ տարբեր ԲՈՒՀ-երի դասախօսներ
Արթուր Աւանեսով,
Վահրամ Դանիէլեան,
Սիրանոյշ Դվոյեան,
Յովհաննէս Յովհաննիսեան,
Սմբատ Յովհաննիսեան,
Արմէն Մկրտչեան,
Նարեկ Մկրտչեան,
Սոնա Մնացականեան
Սմբատ Յովհաննիսեան,
Արմէն Մկրտչեան,
Նարեկ Մկրտչեան,
Սոնա Մնացականեան
«Հետք», 12 Յունիս 2017 (http://hetq.am/arm/news/79682/bac-namak-krtutyan-ev-gitutyan-nakharar-levon-mkrtchyanin.html)
No comments:
Post a Comment